Visie

Merpo heeft een aantal kernpunten hoog in het vaandel staan:

  • Voor elke klant wordt samen de beste oplossing bedacht en opgezet, dit resulteert in een maatwerk business plan per klant.
  • De samenwerkingen moeten leiden tot loyale en betrouwbare klant-leverancier relaties.
  • KISS, keep it simple stupid. Bij elke aanvraag worden alle processen nagelopen en opgebroken in simpele repeterende activiteiten. Dit leidt tot kortere doorlooptijden en lagere foutpromillages en uiteindelijk in uitermate tevreden klanten.
  • Small is beautiful. De te verwerken stuks moeten in de magazijnen op de werkvloer door de handen gaan. Merpo probeert het management team zo klein mogelijk te houden. Daarbij wordt ingezet op minder “zeer competente” personen in plaats van meer “minder of gemiddeld” presterende personen.
  • Investeren en risico’s nemen zijn geen probleem, zolang het onze kernactiviteiten betreft.

Wij willen specialisten zijn en blijven. Wij investeren in bovengemiddeld presterende werknemers met als doel een langdurige samenwerking. Door de ervaring van onze mensen, hebben wij kennis in huis van de hele modeketen. Deze kennis is onontbeerlijk om succesvol te zijn in de textielbranche.

Wij kunnen u bijstaan in kennisvragen over de hele keten en met name de logistieke activiteiten die wij voor u kunnen verzorgen